Meie meeskond
Tegevusterapeut Kätlin Lindsaar

Juba sellest ajast, kui ise alles laps olin, mäletan soovi ja unistust suureks saades just lastega töötada. Kooli kõrvalt erivajadustega laste tugiisikuna töötades sain kinnitust, et just nende laste arengusse soovingi tulevikus panustada. Nii otsustasingi ma oma unistuste elluviimiseks ja teadmiste saamiseks minna Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli tegevusteraapiat õppima. Kooli lõpetasin 2020. aastal. Alates sellest ajast olen töötanud laste ja noorukite tegevusterapeudina nii haiglas, rehabilitatsioonimeeskonnas, erapraksises kui ka hooldus- ja toimetulekuõppe koolis.

Oma töös pean olulisimaks lähtuda just lapse huvidest ja tugevustest ning toetun nendele teraapiat läbiviies. Kõige enam motiveerivad mind laste rõõmsad näod ja entusiasm, millega nad teraapias osalevad. Lisaks annab mulle energiat juurde iga väike edusamm, mis viib lõpuks suurema eesmärgi saavutamiseni.

Minu meelistegevused tööst vabal ajal on koeraga agilitys käimine, pilates, metsas jalutamine, lugemine, ronimine ja mägedes matkam

Läbitud koolitused
  • 2012   Meeskondlik energia, Rõõmukiir OÜ
  • 2016 Autistliku lapse mõistmine ja toetamine tugiisikuna I osa, Ivica Mägi, Põhja - Eesti Autismiliit
  • 2016  Tugiisik lasteaias, Pille Maasik
  • 2017  Toimetulek agressiivse käitumisega, Verge
  • 2017 Autistliku lapse mõistmine ja toetamine II osa, Ivica Mägi, Põhja-Eesti Autismiliit
  • 2017 Haridusliku erivajadusega lapsed koolis. Hüperaktiivse lapse toetamine õppetöös, Kärt Käesel.
  • 2017  Laste viha juhtimine, Angela Jakobson
  • 2018  Vaikuseminutite baaskoolitus, MTÜ Vaikuseminutid
  • 2019  Sensoorsed kogemused ja autism. Kui maailma tunnetamine on erinev, Steven Degireck
  • 2019  Mänguteraapia kasutamine töös hüperaktiivsete lastega, Sirli Kivisaar
  • 2019 Sissejuhatus käitumisteraapiasse (ABA) ja selle kasutamine töös autistlike ja muude erivajadustega lastega, Luwi
  • 2021  AMI Montessori 0–3 Orientation Course (60 h), Tiina Suominen
  • 2022  AMI Montessori 3–6 Orientation Course (60 h), Nadya Stolbova
  • 2023  Sissejuhatus perepsühholoogiasse ja pereteraapiasse (100 h), Kadri Järv-Mändoja, Triin Kahre, Tiit Kõnnussaar ja Auli Kõnnussaar
  • 2024  TLÜ mikrokraad Inimese-looma interaktsioonid (18 EAP), Maarja Tali, Liis Teesaar, Laura Kiiroja, Kati Leutonen, Triin Jagomägi, Janne Orro, Triin Tohver
  • 2025  Kuidas märgata ja toetada (sensoorselt) tundlikku last? (3h), Talvi Toom
Logopeed Annika Savimägi

Olen lõpetanud Tartu Ülikooli logopeedi eriala ning töötanud laste ja noorukitega 11 aastat nii lasteaias (sh tasandusrühmas), rehabilitatsioonimeeskonnas kui ka hooldus- ja toimetulekuõppe koolis. Mul on logopeedi 7. taseme kutse. Usun, et iga laps areneb kõige paremini siis, kui teda kuulatakse, mõistetakse ja toetatakse viisil, mis vastab tema isikupärale ja vajadustele. Mina lähtun oma töös oma kliendi huvidest, tunnetest ja ja sensoorsetest eripäradest, et luua keskkonda, kus ta saab õppida, kasvada ja areneda parimal võimalikul viisil. Leian, et mida erilisem laps, seda olulisem on teha meeskonnatööd last ümbritsevate täiskasvanutega - nii jõuame tulemusteni. Oma tiimikaaslastes hindan professionaalsust, avatust ja erialast uudishimu ning proovin neile võrdväärne partner olla.
Läbitud koolitused
  • 2025   Arenguline düsartria: diferentsiaaldiagnostika ja tõenduspõhine teraapia, ETLS, maht 4 t
  • 2024 Ehholaaliast sihipärase kõneni: keele omandamine terviküksustena, EKLS, maht 11 t
  • 2024 9th Congress of Baltic States SLTs ́ UNDERSTANDING EACH OTHER, ELÜ, maht 16 t
  • 2023 Arenguline kõneapraksia: hindamisest teraapiani, EKLS
  • 2022 Huule- ja keelekida anomaaliad, EKLS, maht 2 t
  • 2022 Lapse arengu hindamise e-vahendi (LAHE) koolitus, Haridus- ja Noorteamet, maht 8 t
  • 2022 RFK ja selle kasutamine taastusravis ja rehabilitatsioonivaldkonnas, Tartu Tervishoiu Kõrgkool, maht 78 t
  • 2022 Early Gross Motor, Oral Motor and Vocalization Skills. Feeding Problems and Feeding Intervention in Children, EKLK, maht 10 t
  • 2021 Standardiseeritud kõnetesti kasutamine 3–4-aastaste laste kõne uurimisel, ELÜ, maht 6 t
  • 2020 Erivajadustega laste kaasamine õppetöösse, Invaru OÜ ja kommunikatsioonivahendite tootja Tobii Dynavox, maht 3 t
  • 2020 Sissejuhatus käitumisteraapiasse (ABA) ja selle kasutamine töös autistlike ja muude erivajadustega lastega, Luwi OÜ
  • 2018 Toimetulek füüsiliselt agressiivse käitumisega lasteaias, VERGE EESTI OÜ, maht 7 t
  • 2018 Loetu mõistmise arendamine töös autismispektrihäirega laste ja õpilastega, Huvi OÜ, maht 6 t
  • 2017 Rasked kõnelused lapsevanemaga, Tallinna Ülikool
  • 2016 Erivajadusega lapse rengu hindamine ja toetamine, Special Education Research Institute Russian Academy, maht 36 t
  • 2016 Uus sõeltest 2- ja 3-aastaste Eesti laste kõne uurimiseks, ELÜ, maht 8 t
  • 2015 Peapiirkonna funktsiooni anomaaliad ja müofunktsionaalne teraapia, Nordic Association for Myofunctional Therapy, maht 8 t
  • 2014 Standardiseeritud kõnetesti kasutamine 5–6-aastaste laste kõne uurimisel, ELÜ, maht 8 t
eripedagoog Karin Järv

Olen lõpetanud Tartu Ülikooli eripedagoogi eriala ja töötanud tasandusrühma õpetajana, lasteaia eripedagoogina, REH-meeskonnas ja kooli eripedagoogina.

Oma töös pean oluliseks varajast märkamist ja sekkumist, laste mõistmist ja toetamist vastavalt nende arengu tasemele.